• Київ, вул. Антоновича, 3а
+38 (044) 209-90-91
  • +38 (063) 048-00-00
  • +38 (098) 048-00-00
  • +38 (095) 348-00-00
Зворотній дзвінок

Повернення і обмін


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належного якості

Стаття 9. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним із чинників визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.

Не використовується: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари — поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.


Умови обміну/повернення товару неналежного якості

Стаття 8. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.